Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Затверджено наказом
керівника апарату
Краснопільського
районного суду
Сумської області
№6-ОД-К від 21.03.2013 р
І Н С Т Р У К Ц І Я
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації
1. Ця Інструкція визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію».
2. Інформація на запит, що не перевищує за обсягом 10 сторінок, надається безкоштовно.
3. Відшкодування фактичних витрат запитувачами інформації здійснюється у разі виготовлення більш як 10 сторінок копій документів, починаючи з першої сторінки, відповідно до наданого рахунку.
4. Розрахунок витрат на копіювання та друк документів покладається на працівника суду відповідального за розгляд запиту.
5. Розмір вартості фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, вираховується з урахуванням розміру і мінімальної заробітної плати на дату направлення запитувачу інформації повідомлення про розмір вартості витрат та відповідно до складових фактичних витрат, які враховуються для встановлення розміру плати за копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію.
6. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється у будь-якій фінансовій установі (банку) за реквізитами, зазначеними в додатку 1.
7. У випадках, коли запитувана інформація міститься в документах обсягом більш як 10 сторінок, відповідальний працівник суду, не пізніше п’яти робочих днів (а у випадку продовження строку розгляду запиту, не пізніше 20 робочих днів) з дня надходження до Краснопільського районного суду Сумської області запиту повідомляє про це заявника із зазначенням вартості фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку сплати цих витрат.
8. Надіслання копій документів за запитом здійснюється після підтвердження оплати вартості фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, шляхом надіслання до суду оригіналу розрахункового документа.
9. Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів:
Послуга, що надається |
Норми витрат за виготовлення однієї |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
0,1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати |
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
0,2 відсотка розміру мінімальної |
Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати |
Додаток №1
до Інструкції про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації
Реквізити
для сплати відшкодування фактичних витрат на
копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації
Одержувач: ТУ ДСА України в Сумській області
Код: 26270240
Назва банку: ГУ ДКСУ у Сумській області
МФО 837013
р/р 31257272210526
Додаток №2
до Інструкції про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації
Форма рахунку на оплату витрат з копіювання чи друку копій
Надавач послуг: Краснопільський районний суд Сумської області
Отримувач: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Сумській області
Реєстраційний рахунок: № 31257272210526
Банк отримувача: ГУДКСУ у Сумській області
МФО банку: 837013
Код ЄДРПОУ: 26270240
Платник: _______________________________________________________
_____________________________________________________
РАХУНОК №_______
від ____________________ 20 ____року
№ з/п |
Найменування |
Вартість виготовлення 1 сторінки (без ПДВ), грн. |
Кількість сторінок од. |
Ціна (без ПДВ), грн. |
1. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру |
|
|
|
2. |
Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру |
|
|
|
3. |
Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацію міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо |
|
|
|
|
РАЗОМ |
|
|
|
Всього до сплати: ______________________________________________________
______________________________________________________________________
(сума прописом)
Виконавець _________________ __________________________
(підпис) посада (П.І.Б.)