Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
26 червня 2014 року Краснопільським районним судом Сумської області було проведено опитування громадян-відвідувачів суду щодо роботи суду шляхом анонімного анкетування.
Аналіз результатів опитування громадян – відвідувачів суду показав наступні результати: усього в опитуванні погодилися взяти участь 7 громадян – відвідувачів Краснопільського районного суду.
В тому числі з них:
- громадян віком від 18 до 25 років – 1, тобто 14,3%
- громадян віком від 26 до 39 років – 4, тобто 57,1%
- громадян віком від 40 до 59 років – 2, тобто 28,6%
Участь у опитуванні погодилися прийняти 4 чоловіків (57,1%) та 3 жінок (42,9%).
Особисто себе представляли 4 особи, 3 особи відвідали суд у іншій якості.
Оцінили роботу суду за 5-бальною шкалою відвідувачі суду наступним чином:
1 бал – 0;
2 бали – 0;
3 бали – 0;
4 бали – 2, тобто 28,6%;
5 балів – 4, тобто 57,1%;
Важко сказати – 1, тобто 14,3%.
По питанню анкети щодо оцінки відвідувачами суду зручності умов перебування громадян в суді (достатність та зручність місць для очікування оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання; чистота та прибраність приміщень суду; можливість користування туалетами тощо) отримані наступні результати (кількість відповідей):
Незадовільно – 0;
Задовільно – 0;
Добре – 4, що становить 57,1%;
Відмінно – 3, що становить 42,9%;
Важко сказати – 0.
По питанню анкети щодо оцінки повноти, якості та доступності інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору; зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань; наявність інформації в Інтернеті тощо) отримані наступні результати (кількість відповідей):
Незадовільно – 0;
Задовільно – 0;
Добре – 3, що становить 42,9%;
Відмінно – 4, що становить 57,1%;
Важко сказати – 0.
По питанню анкети щодо оцінки своєчасності судового розгляду (дотримання строків розгляду справ; вчасність надсилання судом повідомлень про розгляд справ; обґрунтованість перенесення судових засідань; додержання графіків судових засідань, часу слухання справ, тощо) отримані наступні результати (кількість відповідей):
Незадовільно – 0;
Задовільно – 0;
Добре – 3, що становить 42,9%;
Відмінно – 4, що становить 57,1%;
Важко сказати – 0.
По питанню анкети щодо оцінки виконання своїх обов’язків працівниками апарату суду (старанність та сумлінність; бажання допомогти; відсутність помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків судового розгляду; форма одягу, тощо) отримані наступні результати (кількість відповідей):
Незадовільно – 0;
Задовільно – 0;
Добре – 3, що становить 42,9%;
Відмінно – 4, що становить 57,1%;
Важко сказати – 0.
По питанню анкети щодо оцінки ступеню коректного та ввічливого ставлення працівників апарату суду до відвідувачів суду отримані наступні результати (кількість відповідей):
Ні – 0;
Скоріше ні – 0;
Скоріше так –0;
Так – 7, що становить 100,0 %;
Важко сказати – 0.
По питанню анкети щодо оцінки ступеню коректного та ввічливого ставлення суддів до відвідувачів суду (сторін по справі) отримані наступні результати (кількість відповідей):
Ні – 0;
Скоріше ні – 0;
Скоріше так –0;
Так – 6, що становить 85,7%;
Важко сказати – 0;
Не беру (або ще не брав(ла) участь в судових провадженнях – 1, тобто 14,3%.
По питанню анкети для респондентів, чиї справи вже завершено, щодо того, чи був суд при розгляді справи незалежним та неупередженим, отримані наступні результати (кількість відповідей):
Ні – 0;
Скоріше ні – 0;
Скоріше так –1, що становить 16,7%;
Так – 5, що становить 83,3%;
Важко сказати – 0.
По питанню анкети для респондентів, чиї справи вже завершено, щодо того, чи був забезпечений справедливий судовий розгляд, отримані наступні результати (кількість відповідей):
Ні – 0;
Скоріше ні – 0;
Скоріше так –1, що становить 16,7%;
Так – 5, що становить 83,3%;
Важко сказати – 0.
По питанню анкети для респондентів, чиї справи вже завершено, щодо того, чи було рішення по справі на їх користь, отримані наступні результати (кількість відповідей):
Так – 3, що становить 50,0%;
Ні – 1, тобто 16,7%;
Немає відповіді – 2, тобто 33,3%.
По питанню анкети для респондентів, чиї справи вже завершено, щодо наміру оскаржувати рішення, якщо воно було не на їх користь, отримані наступні результати (кількість відповідей):
Так – 0;
Ні – 1, тобто 100,0%;
Немає відповіді – 0.
По питанню анкети для респондентів, чиї справи вже завершено, щодо того, чи було рішення викладено доступно для розуміння мовою та чи є на Вашу думку, це рішення добре обґрунтованим, отримані наступні результати (кількість відповідей):
Ні – 0;
Скоріше ні – 0;
Скоріше так –1, що становить 16,7%;
Так – 3, що становить 50,0%;
Важко сказати – 0;
Ще не ознайомився(лася)з текстом рішення – 2, тобто 33,3%
Побажань та пропозицій від відвідувачів суду не надійшло.
Аналізуючи отримані під час проведення опитування громадян - відвідувачів суду відомості, слід зазначити, що відмічений високий рівень:
- зручностей умов перебування громадян в суді (сім осіб оцінили як «добре» та «відмінно», що становить 100,0%);
- повноти, якості та доступності інформації в суді (7 осіб оцінили як «добре» та «відмінно», що становить 100%) - таким чином більшість респондентів вважають достатнім обсяг інформації, який розміщений на стендах у приміщенні суду та на сайті суду;
- ефективності організації роботи суду (три особи оцінили як «добре» та 4 особи - «відмінно»).
Щодо питань про коректне та ввічливе ставлення суддів та працівників апарату до відвідувачів суду позитивну оцінку («скоріше так» та «так») надали відповідно 6 (85,7%) та 7 осіб (100%).
Щодо думки громадян про незалежність та неупередженість суду при розгляді справи та забезпеченості справедливого судового розгляду – всі сім осіб оцінило як «скоріше так» та «так».
Отримані результати обробки анкет свідчать про те, що доступність, незалежність та неупередженість правосуддя Краснопільським районним судом дотримується на належному рівні.