- Вік
- 18-25 - 6,7 %
- 26-39 - 33,3 %
- 40-59 - 43,3 %
- 60 і більше - 16,7 %
- Стать
- Чоловіча 36,7 %
- Жіноча 63,3 %
- Рівень освіти
- Середня, не повна середня - 53,4 %
- Базова вища - 23,3 %
- Повна вища - 23,3 %
- Інше - 0 %
- Наявність вищої юридичної освіти
- Так - 30 %
- Ні - 70 %
- Місце проживання
- В населеному пункті, де розташований суд - 56,7 %
- В іншому населеному пункті - 43,3 %
- Як часто буваєте учасником судового процесу
- Вперше - 50 %
- Один раз на кілька років - 13,3 %
- Два рази на рік - 6,7 %
- Часто - 30 %
- На якій стадії перебуває справа?
- Розгляд справи ще не розпочато - 56,7 %;
- Справа перебуває в процесі розгляд - 33,3 %;
- Розгляд справи завершено (винесено рішення) - 6,7 %;
- Інше - 3,3 %.
- Кого представляєте в суді?
- Особисто себе (є позивачем/відповідачем) - 83,3 %
- Іншу особу (є адвокатом, юристом) - 16,7 %
- Інше - 0 %
- Чи легко було знайти будівлю суду?
- Цілком ні - 6,7 %
- Швидше ні - 0 %
- Більш-менш (варіант: і так і ні) - 3,3 %
- Швидше так - 13,3 %
- Цілком так - 76,7 %
- Як Ви вважаєте , чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?
- Цілком ні - 6,7 %
- Швидше ні; - 6,7 %
- Більш-менш (варіант: і так і ні) - 13,3 %
- Швидше так - 16,7 %
- Цілком так - 56,6 %
- Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію?
- Так, завжди - 53,4 %
- Так завжди, але додзвонився (додзвонилася) не з першого разу - 13,3 %
- Так, завжди, але інформація була не повною – 0 %
- Ні, так і не додзвонився (додзвонився); 3,3 %
- Інше: 30 %
- Чи давав графік роботи загального відділу (канцелярії) можливість вчасно та безперешкодно вирішувати ваші справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами справи, отримати судове рішення та наказ)?
- Цілком ні- 6,7 %
- Швидше ні - 0 %
- Більш-менш (варіант: і так, і ні) 3,3 %
- Швидше так - 16,7 %
- Цілком так - 73,3 %
- Оцініть зручність та комфортність перебування громадян у приміщенні суду (місця для очікування, доступ до побутових приміщень (туалетів), комфортність залів судового розгляду,освітлення, чистота приміщень тощо).
- Незадовільно - %
- Задовільно - 10 %
- Добре - 63,3 %
- Відмінно - 26,7 %
- Як Ви оціните повноту, якість та доступність необхідної для відвідувачів суду інформації(наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору інформації щодо розміщення кабінетів та інших приміщень тощо).
- Незадовільно - 0 %
- Задовільно - 16,7 %
- Добре - 43,3 %
- Відмінно - 40 %
- Чи часто Ви користуєтесь офіційним веб-сайтом Краснопільського районного суду Сумської області на веб-порталі «Судова влада України»?
- Не користуюсь (не маю змоги/необхідності) - 40 %
- Інколи користуюсь - 26,7 %
- Часто користуюсь - 23,3 %
- Ніколи не чув (чула) - 10 %
- Чи задовольняє Вас інформаційна наповненість вказаних вище інформаційних ресурсів Краснопільського районного суду Сумської області (наявність необхідної інформації, цікаві відомості, зручність користування)?
- Так - 63,4 %
- Не повністю - 13,3 %
- Ні - 3,3 %
- Інше - 20 %
- Як Ви оцінюєте рівень етичної поведінки працівників апарату суду (доброзичливість,коректність,неупередженість тощо)?
- Незадовільно - 0 %
- Задовільно - 13,3 %
- Добре - 40 %
- Відмінно - 46,7 %
- Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків?
- Так,старанно - 100 %
- Не зовсім старанно, були невеликі зауваження - 0%
- Ні, нестаранно, але це не призвело до порушення строків - 0 %
- Ні, не старанно і це призвело до порушення строків - 0 %
- Оцініть дотримання строків та процедур розгляду справ у Краснопільському районному суді Сумської області
- Незадовільно - 0 %
- Задовільно - 23,3 %
- Добре - 53,4 %
- Відмінно - 23,3
- Чи вчасно (відповідно до списку розгляду справ) розпочалося останнє засідання по Вашій справі?
- Так,вчасно - 73,3 %
- Зазвичай вчасно - 16,7 %
- Частіше із запізненням - 3,3 %
- Ні, не вчасно - 6,7%
- Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?
- Так,були - 50 %
- Частіше були, ніж ні - 13,3 %
- Ні,не були - 16,7 %
- Інше - 20 %
- Як Ви вважаєте, чи були обґрунтованими затримки/перенесення розгляду Вашої справи?
- Так,були 53,3 %
- Частіше були, ніж ні 10 %
- Ні,не були 10 %
- Інше 26,7 %
24) Чи вчасно Ви отримували процесуальні документи?
- Так, вчасно - 86,7 %
- Зазвичай вчасно - 10 %
- Частіше із запізненням - 3,3 %
- Ні, невчасно - 0 %
25) Як Ви оцінюєте рівень професіоналізму та етичної поведінки суддів доброзичливість, коректність, неупередженість, належна підготовка до справи та знання справи, тощо)?
- Незадовільно - 3,3 %
- Задовільно - 6,7 %
- Добре - 50 %
- Відмінно - 40 %
26) Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь?
- Так, на мою - 50 %
- Ні, не мою - 30 %
- Інше - 20 %
- Чи плануєте Ви оскаржувати рішення по Вашій справі?
- Так, планую - 20 %
- НІ, не планую - 66,7 %
- Інше - 13,3 %
- Чи було рішення у справі викладено легкою, доступною для розуміння мовою?
- Так - 76,7 %
- Ні - 3,3 %
- Не зовсім (з деякими труднощами) - 6,7 %
- Слухання ще триває - 13,3 %
- Оцініть будь-ласка якість роботи Краснопільського районного суду Сумської області
- Відмінно - 40 %
- Добре - 50 %
- Задовільно - 10 %
- Не задовільно - 0%
- Дуже погано - 0 %
Необхідно також зазначити, що частина анкет містила пропозиції щодо покращень у суді. Зокрема булла висловлена думка про необхідність більш доброзичливого ставлення до учасників судового процесу, розміщення паперу формату А4 у залах судових засідань, покращення якості роздрукування документів, збільшення кількості лав та якості освітлення в приміщенні суду.
ВИСНОВКИ
Аналіз заповнених анкет свідчить, що організація роботи Краснопільського районного суду Сумської області здійснюється в цілому на належному рівні, ставлення громадян до установи є позитивним та довірливим. Більшість відвідувачів почувають себе зручно та комфортно в суді, задоволені повнотою та ясністю інформації. Оцінювання роботи працівників апарату суду респондентами є досить високим.
Разом з тим дане анкетування дозволило виявити і окремі проблемні моменти в організації роботи суду, а отримані показники є стимулом для подальшого удосконалення діяльності.