1.Вік
- 26-39 - 25,80 %
- 40-59 - 38,70 %
- 60 і більше – 19,35 %
- Стать
- Чоловіча 45,17 %
- Жіноча 54,83 %
- Рівень освіти
- Середня, не повна середня – 45,17 %
- Базова вища – 35,48 %
- Повна вища – 19,35%
- Інше - 0 %
- Наявність вищої юридичної освіти
- Так - 16,13 %
- Ні - 83,87 %
- Місце проживання
- В населеному пункті, де розташований суд - 54,83 %
- В іншому населеному пункті - 45,17 %
- Як часто буваєте учасником судового процесу
- Вперше - 74,20 %
- Один раз на кілька років – 16,13 %
- Два рази на рік - %
- Часто – 9,67 %
- На якій стадії перебуває справа?
- Розгляд справи ще не розпочато - 16,13 %;
- Справа перебуває в процесі розгляд – 45,17 %;
- Розгляд справи завершено (винесено рішення) – 38,70 %;
- Інше - 0 %.
- У суді Ви представляєте ?
- Особисто себе (є позивачем/відповідачем) – 87,10%
- Іншу особу (є адвокатом, юристом) – 12,90 %
- Інше - 0 %
- Чи легко було знайти будівлю суду?
- Цілком ні – 3,22 %
- Швидше ні - %
- Більш-менш (варіант: і так і ні) - %
- Швидше так – 16,13 %
- Цілком так - 80,65 %
- Як Ви вважаєте , чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?
- Цілком ні – 3,22 %
- Швидше ні; - %
- Більш-менш (варіант: і так і ні) - 3,22 %
- Швидше так - 12,91 %
- Цілком так - 80,65 %
- Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію?
- Так, завжди – 58,08 %
- Так завжди, але додзвонився (додзвонилася) не з першого разу – 22,58 %
- Так, завжди, але інформація була не повною – 9.67 %
- Ні, так і не додзвонився (додзвонився) – 9,67 %
- Інше: - 0 %
- Чи давав графік роботи загального відділу (канцелярії) можливість вчасно та безперешкодно вирішувати ваші справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами справи, отримати судове рішення та наказ)?
- Цілком ні- 3,22 %
- Швидше ні - 0 %
- Більш-менш (варіант: і так, і ні) - 0 %
- Швидше так - 22,58 %
- Цілком так - 74,20%
- Оцініть зручність та комфортність перебування громадян у приміщенні суду (місця для очікування, доступ до побутових приміщень (туалетів), комфортність залів судового розгляду,освітлення, чистота приміщень тощо).
- Незадовільно - 6,45 %
- Задовільно – 6,45 %
- Добре – 54,85 %
- Відмінно - 32,25 %
- Як Ви оціните повноту, якість та доступність необхідної для відвідувачів суду інформації(наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору інформації щодо розміщення кабінетів та інших приміщень тощо).
- Незадовільно – 0 %
- Задовільно - 9,67%
- Добре – 54,85 %
- Відмінно - 35,48 %
- Чи часто Ви користуєтесь офіційним веб-сайтом Краснопільського районного суду Сумської області на веб-порталі «Судова влада України»?
- Не користуюсь (не маю змоги/необхідності) – 45,16 %
- Інколи користуюсь - 35,48 %
- Часто користуюсь - 16,14 %
- Ніколи не чув (чула) – 3,22 %
- Чи задовольняє Вас інформаційна наповненість вказаних вище інформаційних ресурсів Краснопільського районного суду Сумської області (наявність необхідної інформації, цікаві відомості, зручність користування)?
- Так – 87,10 %
- Не повністю – 6,45 %
- Ні – 6,45 %
- Інше - %
- Як Ви оцінюєте рівень етичної поведінки працівників апарату суду (доброзичливість, коректність, неупередженість тощо)?
- Незадовільно - %
- Задовільно – 3,22 %
- Добре - 58,08 %
- Відмінно – 38,70 %
- Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків?
- Так,старанно – 87,10 %
- Не зовсім старанно, були невеликі зауваження – 12,90 %
- Ні, нестаранно, але це не призвело до порушення строків - 0 %
- Ні, не старанно і це призвело до порушення строків - 0 %
- Оцініть дотримання строків та процедур розгляду справ у Краснопільському районному суді Сумської області
- Незадовільно - %
- Задовільно - 9,67 %
- Добре - 61,30 %
- Відмінно – 29,03 %
- Чи вчасно (відповідно до списку розгляду справ) розпочалося останнє засідання по Вашій справі?
- Так,вчасно - 77,44 %
- Зазвичай вчасно - 9,67%
- Частіше із запізненням – 9,67 %
- Ні, не вчасно – 3,22 %
- Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?
- Так,були – 54,84 %
- Частіше були, ніж ні – 22,59 %
- Ні,не були – 6,45 %
- Інше – 16,12 %
- Як Ви вважаєте, чи були обґрунтованими затримки/перенесення розгляду Вашої справи?
- Так,були 70,98%
- Частіше були, ніж ні – 9,67 %
- Ні, не були – 6,45 %
- Інше – 12,90 %
23. Чи вчасно Ви отримували процесуальні документи?
- Так, вчасно - 93,55 %
- Зазвичай вчасно – 6,45 %
- Частіше із запізненням - 0 %
- Ні, невчасно - 0 %
24. Як Ви оцінюєте рівень професіоналізму та етичної поведінки суддів доброзичливість, коректність, неупередженість, належна підготовка до справи та знання справи, тощо)?
- Незадовільно – 0 %
- Задовільно – 3,22 %
- Добре - 51,62 %
- Відмінно - 45,16 %
25. Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь?
- Так, на мою - 58,08 %
- Ні, не мою - 9,67 %
- Інше - 32,25 %
26. Чи плануєте Ви оскаржувати рішення по Вашій справі?
- Так, планую – 6,45 %
- НІ, не планую – 61,30 %
- Інше – 32,25 %
27. Чи було рішення у справі викладено легкою, доступною для розуміння мовою?
- Так - 64,53 %
- Ні - %
- Не зовсім (з деякими труднощами) - 3,22 %
- Слухання ще триває – 32,25 %
28. Оцініть будь-ласка якість роботи Краснопільського районного суду Сумської області
- Відмінно – 32,25 %
- Добре – 58,08 %
- Задовільно - 9,67 %
- Не задовільно - 0%
- Дуже погано - 0 %
Необхідно також зазначити, що частина анкет містила пропозиції щодо покращень у суді. Зокрема булла висловлена думка про необхідність більш доброзичливого ставлення до учасників судового процесу, розміщення паперу формату А4 у залах судових засідань, покращення якості роздрукування документів, збільшення кількості лав та якості освітлення в приміщенні суду.
ВИСНОВКИ
Аналіз заповнених анкет свідчить, що організація роботи Краснопільського районного суду Сумської області здійснюється в цілому на належному рівні, ставлення громадян до установи є позитивним та довірливим. Більшість відвідувачів почувають себе зручно та комфортно в суді, задоволені повнотою та ясністю інформації. Оцінювання роботи працівників апарату суду респондентами є досить високим.
Разом з тим дане анкетування дозволило виявити і окремі проблемні моменти в організації роботи суду, а отримані показники є стимулом для подальшого удосконалення діяльності.