Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
До уваги відвідувачів суду,
учасників судових справ!
Краснопільський районний суд Сумської області розпочав реалізувати проект щодо надсилання судом електронних документів учасникам судового процесу (кримінального провадження). В рамках даного проекту передбачається, що суд після виготовлення та підписання процесуального документа паралельно із порядком визначеним процесуальним законодавством, надсилає електронні копії процесуального документа, скріплені електронним цифровим підписом судді (судді-доповідача, головуючого судді), електронною поштою на поштову скриньку учасника судового процесу, якщо такий учасник зареєстрований в Системі як Користувач.
Забороняється надсилати електронні копії документів особам, які не зареєстровані у базі даних Системи, окрім випадків визначених процесуальним законодавством.
Облік електронних відправок здійснюється у відповідних реєстрах електронної відправки. Після отримання електронного підтвердження доставки електронного листа в поштову скриньку Користувача відповідальний працівник суду роздруковує таке повідомлення та долучає його до матеріалів справи. Отримання електронного підтвердження доставки електронного листа в поштову скриньку Користувача є тестовим підтвердженням факту належного повідомлення Користувача судом.
Згідно з Тимчасовим регламентом обміну електронними документами між судом та учасниками судового процессу, затвердженим наказом Державної судової адміністрації України від 07.09.2012 року № 105, документи можуть бути надіслані судом в електронному вигляді лише Користувачу Системи після його реєстрації в Системі, розміщеній на офіційному веб-порталі судової влади України.
При реєстрації у Системі Користувач обов’язково заповнює форму реєстрації із зазначенням наступної інформації:
·найменування для юридичних осіб або прізвище, ім'я, по-батькові для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
·для юридичних осіб ідентифікаційний код юридичної особи, для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців – ідентифікаційний номер платника податків – фізичної особи (у разі відсутності ідентифікаційного номеру – серія та номер паспорту громадянина);
·адреса місцезнаходження або місця проживання (з обов'язковим зазначенням поштового індексу);
·адреса особистої електронної пошти (е-mail) Користувача, яка в подальшому буде використовуватись Адміністратором для інформування Користувача про пароль доступу до Системи (у випадку його зміни або з метою нагадування Користувачеві паролю), а також повідомлення Користувача про події надходження на електронну адресу інформації по судових справах).
·номери телефонів (факсів);
·інформація про особу, яка внесла дані (ПІБ, посада, номер телефону);
·дата та час заповнення, які проставляються автоматично;
· згода суб'єкта персональних даних на обробку персональних даних (для фізичних осіб).
В окремому полі форми реєстрації Користувач надає зразок (сертифікат) електронного цифрового підпису, який буде застосовуватися під час листування з судами у Системі з використанням електронної адреси. Для юридичної особи надаються сертифікат печатки підприємства та сертифікати підписів осіб, які мають право підписувати документи для подачі в суд. Для фізичної особи – сертифікат підпису. Кількість зразків електронного цифрового підпису, які можуть застосовуватись юридичною особою, не обмежена.
Системою здійснюється перевірка відповідності зразку електронного цифрового підпису наданого Користувачем, шляхом надсилання автоматичного запиту до відповідного центру сертифікації електронних цифрових підписів.
Якщо внесена інформація про Користувача не відповідає дійсності або вимагає доповнення чи уточнення, а також у разі невідповідності зразку сертифікованого електронного цифрового підпису, результати реєстрації не додаються до бази даних Системи, про що Користувач повідомляється підчас реєстрації.
У разі відповідності та повноти внесення Користувачем інформації у шаблон форми реєстрації, а також відповідності електронного цифрового підпису Системою автоматично генерується адреса електронної пошти Користувача у форматі: ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер платника податків – фізичної особи (у разі відсутності ідентифікаційного номеру – серія та номер паспорту громадянина) "@mail.gov.ua".
Після автоматичної генерації адреси електронної пошти, Користувач в окремому полі зазначає пароль доступу до поштової скриньки, який в подальшому Користувач може змінити.
Результати реєстрації додаються до бази даних Системи на веб-порталі судової влади і можуть використовуватися Користувачами і судами для надіслання процесуальних та інших документів один одному.
Для початку роботи Користувача в Системі необхідно виконати наступні дії (далі - Реєстрація в Системі):
·завантажити веб-портал судової влади;
·перейти до розділу "Електронний суд";
·ввести логін (який згенерований при реєстрації Користувача) та пароль Користувача для завантаження Персонального кабінету Користувача;
·вибрати режим роботи "Відправка документів" або "Ознайомлення з документами".
Перехід до Персонального кабінету Користувача з наданням можливості роботи в Системі здійснюється після перевірки на правильність введення інформації у базі даних Системи.